Posao i karijera

Saradnik za analizu i obradu podataka

Ključne odgovornosti:

  • Administrativni i organizacioni poslovi

  • Analiza i praćenje troškova u okviru ljudskih resursa

  • Kreiranje i analiza izveštaja i prezentacija vezano za KPIs u head count-u

  • Učestvovanje u procesu planiranja ljudskih resursa u okviru kompanije i izradi i planu distribucije troškova u okviru budžeta

  • Priprema i administriranje sistematizacije kompanije i opisa radnih mesta

  • Administracija i ažuriranje sadržaja internih kanala komunikacije

  • Učestvovanje u procesima obuke i razvoja zaposlenih

 

Uslovi i kvalifikacije:

  • Obavezan napredni nivo poznavanja MS Office paketa (Excel, Power Point, Word)

  • Poznavanje engleskog jezika

 

Profil kandidata:

  • Analitičnost i orijentisanost na detalje

  • Sistematičnost u obavljanju radnih zadataka

  • Visoka orijentacija na rezultat

  • Lako prilagođavanje promenama

  • Proaktivnost u zadacima i unapređenju procesa

  • Izražena predanost radu i spremnost na rad pod pritiskom

  • Dobre komunikacione veštine

  • Sposobnost lične organizacije

 

Zaposlenima nudimo:

  • Dobre uslove rada

  • Rad u multinacionalnom sistemu koji posluje po standardima sistema kvaliteta i dobre apotekarske prakse

  • Mogućnost usavršavanja znanja i veština

  • Timski rad uz moderne tehnologije i pozitivnu energiju

Biće kontaktirani samo kandidati koji prođu u I krug.

Ukoliko ispunjavate navedene uslove i volite rad u apoteci, ambiciozni ste i spremni na izazove, molimo vas
da popunite formular za prijavu
.